خبر فوری.....
حماسه

 

 

ساخت پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهداء گرگان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) استان گلستان به همت مدیر کل محترم حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ریاست محترم دانشگاه منابع طبیعی شهید گمنامی که علیرغم گمنامی و غریبی در میان اهل زمین ، آشنا تر از هر آشنایی میان ملکوتیان است با حضور گرم و صمیمی مردم شهید پرور و دانشجویان بصیر و ولایت مدار شهرستان گرگان در بهترین نقطه از پردیس دانشگاه منابع طبیعی دفن شد با این اقدام به جا و شایسته یک نقطه دیگر از شهرمان گرچه در روی زمین است امّا آسمانی و بهشتی شد.

 

دیدم پدر شهیدی را که دنبال جنازه شهید گمنام حرکت می کرد و بر لب زمزمه الهی شکر داشت. چیزی از او سوال نکردم امّا دلم می گفت این پدر شهید خدا را شکر می کند که هنوز شهید در بین مردم دارای احترام و ارزش است، هنوزپدر و مادر شهید چشم و چراغ ملت اند هنوز قبور مطهر شهداء همانند امام زادگان واجب التعظیم قابل تکریم و زیارتند ، هنوز آرامگاه این شهید محل نزول فرشتگان الهی است.

 

رفتار این پدر شهید زمان دفن شهدای گمنام در تپه نور الشهداء را یک بار دیگر در خاطرم زنده کرد. آنروز هم شهر گرگان ، شهر دارالمؤمنین شهری آسمانی شده بود.بهترین بندگان خدا را که برای حفاظت و صیانت از آب ، خاک ، دین ، ایمان و ناموس مردم این سرزمین، جان پاک خویش را تقدیم کرده بودند در بهترین جای شهر(تپه نورالشهداء) دفن گردیدند. چند سالی از آن موقع می گذرد هر روز به یمن حضور این شهداء خیر و برکت بر این سرزمین نازل می شود شاید یکی از مهمترین و اثر گذارترین برکات این حضور معنوی ، تصمیم مسئولان برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در جوار شهیدان گمنام تپه نورالشهداء است.

 

امّا باید گفت این تصمیم ، تمام کار نیست بلکه شروع یک راه و یک کار سنگین و ماندگار است.

 

مدیرانی که در این عرصه فعالیت می کنند باید بدانند چشم امید تمامی رزمندگان دوران دفاع مقدس ، خانواده معظم و معزز شهداء ، ایثارگران ، بسیجیان پاکباخته ای که دل در گروه  ولایت و اعتلای اسلام عزیز دارند، مردم شریف و ولایت مداراستان به دستان توانمند و اراده محکم و خدایی آنهاست. از مشکلات راه و استهزاء دین ستیزان واهمه ای بخود راه ندهند چرا که در این راه شهداء حاضر و ناظر و خداوند تبارک و تعالی پشتیبان دینداران است.

 

جا دارد از همه مسئولین که در احداث پارک موزه دفاع مقدس نقش ایفا می نمایند تقدیر و تشکر نمائیم.

 

بصیرت

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:38 :: توسط : سرباز گمنام

درباره وبلاگ
حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ُ و آدرس raheshahadat.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 4599
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

.